how these people mean so much to me (^_^)/

assalamualaikum semua. fuh berhabuk sakan dah blog aku ni. dah bape lama xupdate blog yg kusam ni . huh aku mmg buzy bak hang sekarang ni . final pun dah tinggal berapa bulan lagi . so maknanya, ada beberapa bulan lagi aku untuk berada di KOLEJ MARA KULIM tercinta ni . Perasaan aku? mesti laa xsabaq2 nak habis kat sini . aku dah xsabar nak masuk U awww. tapi takut gak sbenarnya. ye la mne lah thu tetibe aku kat U nanti, ter'culture shocked ' pulak ! haihh mintak dijauhkan dri benda2 tu smua. niat dihati sbenarnya nak update blog time lepas exam midsem aritu, tp xkesampaian sbb buzy melayan karenah anak sedara tambah pulak aku xberapa nak sihat . aku memang akan luahkan sepenuhnya masa with my family time aku kat umah. ye lah, time ni lah aku nak bergosip, bercerita sakan, berdiskus bersama adik beradikku yg laen. mklumlah, dah besar panjang semua bz dgn kerjaya masing2. so time cuti lah kita nak together gether kan :)
this is my beloved family . how these people mean so much to me. family aku xde lah besar sangat tp xde la kecik sangat .  sekarang ni bertambah lagi sorang kakak ipar . Ya Allah, semoga hubungan kami akan rapat selama- lamanya dan berikanlah kami kejayaan di dunia dan diakhirat. 
pejam celik, smua dah besar panjang . ingat lagi time kecik2 dulu , duk bgaduh sini sana. klakar pulak kalau mgimbau zaman muda2 dulu . sekarang ni smua dah kerja n kawin, kecuali aku n my younger bro yg still study .
so senang la, nak ape2, kira tadah tangan mintak je dgn diorang . hahak .  aku pun xsabaq nak habiskan my study n kerja . macam best je shopping with our own money right? baru puas hati  :) so conclusion , i love my family so much .. muaxxxhhh <3<3

No comments:

Post a Comment